EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

aku syg kau xD
Sunday 25 December 2011 | 0 comments

hai guys :) apa buat ? aku baru je lepas kemas rumah ha. tu pun ibu yg suruh sebelum dorg keluar g rumah ibuzan nak melawat tokcik. gila penat doh, bangun tidur pukul 2 then terus kemas rumah haha. mandi pun belum ni haa -.- okay lepas ni g mandi then tunggu ibu balik dr giant jap. dah tu tolong kemas barang2 yg dorg beli tadi. haha tu mmg kerja aku dengan aisya ah. act bukan nak cerita pasal benda ni hewheww :3 

i'm fall in love with someone  arghh ! macam mana aku boleh fall in love dengan dia? okay that was stupid thing! haha, sorry aku ni broken english ;p haha. ehh, aku dah tak main cinta2 dah skrg lol xp tapi aku suka dia ! aku syg dia ! emm, ni nak nangis nii xD haha. k chill pyka~ tapi kann, emm k stop. arghh ! benda ni cuma 2 org je tahu, maybe -.- 

setiap malam aku teringat kt dia -.- setiap malam tu bhaii xD then kkdang dia datang dalam mimpi aku. aww, so sweet doh  tapi benda tu semua takan berlaku punyaaa kan? emm, tu yg den sodeh tuu. nak lupakan dia, tapi tak bolehhh ;(


kalau lah aku seorang yg berani and tak pemalu dengan lelaki or org lain, dengan selamba badak aku cakap je kt dia 'I Love You' xD tapii, aku ni bukan perangai camto. aku ni pemalu2 sikit ;p well :') macam tak kenal aku pulak kan harharr. eh dah ahh, tukar topik jelah haha ;P lalala ~

eh,bila start sekolah ea? selasa ke rabu? aku pun taktahu. yg sedih nye nnti, aku akan deactivated fb, twitter, blog :( sedih gila doh. ibu kata nnti aku tak boleh main laptop. yg lain je boleh :'/ huwaaaaaaa ! kenapa lah ada PMR ? haish ;/ k takpe, demi nak lulus PMR nnti aku deactivated semua fb, twitter and blog. huhu. er k ahh, abg sedare dtg rumah lah. haish, dah lah, sorg je kt rumah bhai. em kbyeee 

post lame | post baru