EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

amek kauuuuu !
Saturday 24 December 2011 | 0 comments

hey guys :) watcha doing ? dah makan? dah sembahyang ? ;p ahaha, aku mandi pun belum ni ha. nnti lepas maghrib aku mandi ah. hihi, sorry ah nk cerita pasal dulu2 jap pasal aku selalu nangis sebab jantan. hoho ;p aku ingat kalau jantan buat perempuan nangis sebab dia tak dapat pape balasan kt akhirat nnti. rupanya2 ada ohh :O maksud aku bukan jantan tu buat perempuan tu nangis, haish ! acano nak terangkan ek? o.0


macam kt gmba atas ni lah ;p faham kan apa aku cuba cakapkan tadi? k good ;) emm, tak sangka begitu berat balasan ea dekat akhirat nnti kan? anyway, bagus lah tu xD bukan apa, air mata perempuan ni berharga. kann? cuma lelaki ni je tak pandai nak jaga, faham, menghargai or anything else. betul tak wahai kaum2 hawa sekalian? kalau betul sep sikit haaa :D 

pape pun, akak2 adik2 yg penah nangis sebab pakwe2 korg, chill ah ea? hoho, emm aku suka someone tapiii , cuma fyka je tahu ;p hihi. aku tak batak lelaki dh skrg. kalau couple skrg ni pun, kot korg takde jodoh tkde guna jugak kan? haa, so better, study dulu lah drpd couple2 ni. buang masa jelah sayang2 sekalian? cehh ;p 

haha k ah, aku nak mandi, then sembahyang pastu online. pastu makan, pastu online balikkk then skype dengan ssape. pastu tidur xD haha, dah2, byeeeeeee


post lame | post baru