EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

asal aku ni ;(
Sunday 25 December 2011 | 0 comments

hmm, hye guys :') emm, asal dengan aku ni? bukan aku syg+suka dia ke? tapi kenapa aku rasa macam aku bertambah benci dia, bukan syg+suka ? ;( emmm, rasa macam nak bunuh budak tu bia hilang sikit perasaan aku terhadap dia, eceh ;p ish, tu aku tak suka tu if aku dah syg someone. mesti susah sangat nak lupakan dia or lain2. skrg aku rasa macam nak menjerit jeeeeeeee >< k chill ~

arghhh ! kalau boleh aku nak cakap kt dia yg aku syg dia and suka dia. tapi tak mungkin aku akan cakap cmto. nak nangis? penat dah nangis sebab laky --' now, aku kena focus kt pmr je. PMR okay pyka? ergh ! dahhhhh, mood aku hilanggggggg ! disebabkan dia mood aku macam nii ;( lepak dengan cousin yg dtg? haha, aku cuma gelak2 je. takde nak ikut sekali borak2 -.- so better aku layan youtube je -.- emm kbyeee ;')

post lame | post baru