EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

boring ahhh
Friday 23 December 2011 | 0 comments

oh hye korg :) act aku taktahu apa nak post kt blog aku nii. aku boringg ! budak tu tak online ;( ishhhh, ni nak merajuk 2 tahun nii xD haha jkjk. korg nak aku cite pasal apa? aku takde idea ahhh. tapi kan korg, dah start 2012 aku kena private blog, deactivated fb, twitter and lain2 yg aku ada. haish :/ such a boring life --'  nnti menghadap buku jelah. takpee, demi PMR aku buat semua tu. aku nak tunjuk kat ibu abah yg aku boleh dapat straight A, aminnn :) doakan aku okay? :)

hmmmm, ni bila aku nak daftar tusyen ni? adoyai, kalau cmto tayah tusyen lah kan? tapi kt tusyen ada aida, shaz and lain2. emmm, kt mana aku tusyen? PTIB (Pusat Tusyen Info Bestari) haha. aku suka tusyen sana sebab cikgu2 dia semua sporting oh. lagi2 tahun lepas ahh. aku sorg je budak ppuan dalam kelas tu. then semua ckgu2 baik je dengan aku. budak2 lelaki lak, perangai macam setan. haha, dtg tusyen untuk belaja bukan main ok? lalala ~

emmm, ni aku tunggu someone nii. lama dah aku tunggu, dah berjanggut, berbulu dah -.- mana kau sayang? ishhh ;/ tau tak faham penat? haaa, fuck kau kang. k chil, eh aku lapar nii. hulur makanan sikit ahh ;p hahaha, dah2 malas nak type2 dahhhh. byeeeee. nak makannn ;(


post lame | post baru