EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

boyfriend ?
Friday 9 December 2011 | 0 comments
comelnyaa dia ;)

oh hye guys :) skrg dah 3.30 pagi ah. asal belum tidur ni? haish :/ takpe2, maybe lepas korg baca blog aku ni korg akan tidur kot haha. hmm, berdasarkan tajuk post aku kali ni, boyfriend? haha apa tu? hoho :P perlu ke ada boyfriend? aku rasa tak perlu kot. pelajaran lagi penting kot, kan? yelaa, kita still muda lagi nk bercinta cintun ni haha. dah mula dah aku nii :P hihi aku bukan apa doh. cakap je pun. kalau skrg kite ada boyfriend bagai, tu semua just cinta monyet je. kot korg couple semua, korg ada jodoh takpe jugak. ni tak :/ sho saddd syg :'/

so better korg nk bercinta bagai ni time universiti nnti lah k? haha. bajetnyaa akuuuuu o.0 bak kata akak2 abg2 sedara aku, aku ni dah sosial sangat. umur2 macam aku ni dah tahu couple semua. time dorg umur macam aku tatau pun apa couple semua. then mulalah dorg berceramah bagai hiwhiww :> so betul ah kan dorg ckp cmto? haha. skrg ni pun aku dh macam anak setan sejak aku ada boyfriend semua nii :/ dah pandai melawan kata ibu semua. sedih doh kalau diingatkan balik. sedih ssangat :'/ menyesal sangat couple2 semua ni dalam usia muda macam aku skrg nii :'/

handsome ke dia? :O

emm, kenapa lah aku jadi cmni ? skrg ni aku try nak berubah. insyallah :') korg sokong aku tau? hihi, aku tau semua org sokong aku. kan kan? hikhik thanks :) nanti dah besar karang, aku dah masuk universiti aku nak cari boyfriend yg lagi handsome, baik drpd ex2 boyfriend aku. aminnn :) hahaha gatal naa aku ni hoho :P emm, mata aku dh mula sepet dh nii. okay lah, korg pun mesti dh ngantuk kan? huhu, berterima kasih lah sikit kt aku kan dh buat korg ngantuk. haish :/ haha jkjk. k ah, byeee. night/morning :*






post lame | post baru