EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

girlfriend :)
Monday 19 December 2011 | 0 comments

assalamualaikum ! skrg dah pukul 2 dah ni. korg tak tidur lagi ke ? aku dengan girlfriend aku sorg tu belum tidur. tengah sibuk bergosip. gosip panas bhaiiii xD nak tahu sape girlfriend yg tengah gosip2 dengan aku tu? hahaha, fyka ahh. kenal tak? kalau tak kenal diam ahh ! :p ktorg borak2 sampai benda lucah jadi topik ea hahaha. fyka fyka, terok perangai :p haha jkjk.

aku ada ramai girlfriend :D korg ada? kalau ada, senyap ea. tahu kau ada banyak girlfriend drpd aku. heh -.- aku ada banyak girlfriend, tp semua kawan2 fb aku. dorg baik sangat, sangat2 baik. then dorg semua HOT2 xD hihi, dorg care sangat pasal aku. tpi dulu ah, skrg aku dh berubah. haha :p sorry guys. takpe, nnti shafiqah lama akan kembali bersama anda, ecehh :p hahah

acano ea nk tunjuk girlfriend aku tu? haha, japp2 den tengah edit gmba dorg haa. hoho :P tkpe, sementara aku edit tu, aku bole update blog bagai muehehe :p hmm, girlfriend aku ni tahu semua problem aku. setengah girlfriend aku ah, tak semua tau. hahaha, sorry ah ssape yg tatau tu. eh, tak jd nak letak gmba girlfriend titewww ah. sorry kk? :) haha


ramainya girlfriend dorg? :o titew jeles ahh :( hoho, takpee. nnti habis spm, aku ajak semuaaa girlfriend aku turun KL. cehh :p bajet bhai aku. alaaa, doa2 kan ah ktorg stay together2 k? hihi, aminnnn :) ni aku nak sebut nama girlfriend aku hehe. calon2 nya adalahhh ! jengjengjeng :p hahaha. ni haaa, eryn, miera, fyka, aida, sabrina, ain, munirah, emma, dania, izatul, biela, aisya, ain and blabla. malas nak sebut semua. nnti ada org kata kite ni kecoh :(

sedih ah org kata kite cmto kan? hahaha, gedik gila aku. aku gila mlam2 ni. tatau asal, haishh :/ haa, skrg ni aku tengah webcam dengan awek sorg ni. haha, nama ea, emma :) dia comel bhaii. muslimah gitu, dia pakai tudung. hoho, then ex aku pun tengah on skype. heh -.- rindu dekat dia, k ah, nk g layan dorg jap. byee




post lame | post baru