EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

hahahahahahahahahah !!
Wednesday, 21 December 2011 | 0 comments

assalamualaikum semua. cehh ;p haha, tajuk hari ni ialah HAHAH. tergelak aku baca status kau weh. kau kata aku block kau? heh, tak main ah block2 ni. aku deactivated ah semua fb aku. adoy kau. lawak betul ah. buat pe lah kan nak block org kalau aku still boleh stalk2 org yg aku block tu. adodoyy, lawak ah kau. 

aku malas nak perli2 gaduh2 semua ni. macam org takde kerja je gaduh2 ni. lagi2 pasal jantan. hahaha, dah2 lah kau. nak maki2 aku, teruskan~ tak kisah dah. lagi aku suka :) watlek watfuck jelah kan? bak kata JUJAI :'D hoho, k ah. daaa ~

post lame | post baru