EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

fykamok
Monday 19 December 2011 | 0 comments

heh, gila penat doh ! hari ni overnight dngan fyka. skype dengan dia, tweet dengan dia, komen2 dengan dia. lol, banyak gila topik ktorg borak haha. seriously malam ni ktorg masuk air haha xD fyka fyka, ekau mmg gilo ! penat pyka layan fykaa. skjp gelak, skjp diam, skjp senyum lol. banyak gila topik ktorg borak, pasal admire dia lah, sekolah lah, gmba2 lah, lucah pun ada. hahaha astaghfirullahalazim. fyka ah yg start dulu, adoyy. penat2 -.-

sekarang moyang tu dah tidur. ahaha dia penat lah kot tu, hihi. good morning onyeng ! xD haha, tadi skype lama gila. smpai aku tak reti nak duduk diam. ada aku snap gmba senyap haha. dia comel ! heh, sorry tk dpt nk tunjuk gmba ktorg skype. tk dpt nk upload banyak2 :( hmm

haaa, ada satu time ni dia suruh aku tunggu jap. tah apa dia buat pun aku tatau haha. then aku syok sendiri g snap gmba aku tengah tabik hormat kt dia lol :p haha ingt dia taktau, dia tahu rupanya. malu i dohh xD haha kacau line betol. then start dr situ ah aku gelak besar ahahaha 


haha seriously time ni aku gelak kuat. adoyy, si moyang tu lahh. ahaha, dia tu pun sama. tak habis2 dengan rambut dia. haha, tahu lah cantik kan :p hihi tapi mmg enjoy ah skype dengan dia. adoyy, tak sia2 kite buat relay kan onyeng xD haha. aku penatt ! semput pun ada haaaaaaa. adoyyy, dah ahh. dah pukul 5.30 dah ni. mmg esok bangun pukul 3 ah macam petang tadi. haishh :/ anak dara jenis apalah aku ni. k ah, boiii :)

post lame | post baru