EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

tak bagi tusyen malam :(
Saturday 10 December 2011 | 0 comments

abaikan budak comel dekat atas tu hahaha. heyheyy ! buat apaa? eh, tahun depan aku PMR kan? so kena lah pergi tusyen. act tak wajib pun pergi tusyen, tapi aku suka pergi tusyen haha. tusyen dapat belaja dengan tenang, maybe* kalau belaja kt rumah, ada je acap kacau haish :/ haa, tahun lepas aku tusyen malam. and tahun ni ingat nak tusyen malam, tapi ibu tak bagi, shoooo shaddd :'( kenapaa ? sebab ada lah budak2 lelaki ni kacau aku sampai aku nangis. hihi then aku terus g kt tauke tusyen tu, cikgu Kamal ;) aku mengadu kt dia, hoho. manjanyaaa akuuu ^^ then cikgu Kamal tu g marah budak2 lelaki. biasa lah budak lelaki suka buli perempuan -.- mentang2 lah aku sorg je perempuan dorg boleh buli aku senang2, ergh -.-" okay whteve. haa, sebab tu lah ibu tak bagiii. then lagi satu sebab, ibu tak kasi aku sama kelas dengan si DIA. korg tau sape kan? eh sorry aku lupa. ni blog baru, maybe ada yg tatau. err, ex aku lahh, AJAI -.- haaa, sebab lelaki tu lah. ibu tak kasi sama kelas ngn dia and tak bagi kawan ngn dia hoho :P

nak tau sebab apaaaaa? haha, korg baca lah post aku yg sebelum ni okay ? kawan ngn dia boleh jadi terok. aku dh terpengaruh ngn dia dah. er macam kena rasuk doh haha jkjk. haha lupakan ~ er, dah ah, nk tido ah. semalam dah ah tido pukul 6pagi. bangun pun lambat -.- ni nk tido awal hihi. byee




post lame | post baru