EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

yana dah tau :O
Monday 12 December 2011 | 0 comments

haa, elok sangat lah tu tindik sana sini. tak sakit ke makcik oi? huishh :/ kt lidah ado, bibir ado, lubang hidung pun ado haaa. satu cukup ah der. tindik kt telinga tu, baru lah nampak cantik. ni tindik sana sini. fikir tindik banyak2 ni rock sangat lahh. macam org gila je, nasib baik lah kau bukan islam tau tak? kalau tak, dah lama aku maki hamun kau. ish2 xD hey2 korg !! whatsup ? ! pe cer ha? sorry lah lama tak update. takde bende nak diceritakan lahh awakk :') haa, kan aku terdelete gambar2 kt langkawi semua tu, yana dah tau doh. fuck gila ahh! 

cerita dia macam ni, yana tu selalu guna lappy. so, kkdg tu dia suka bukak2 blog org. sibuk jehh ! bukak2 blog org, dia bukak blog aku -.- dia baca semua post aku. alahayyy, rajinnya kau yan --' malam tu lepas makan and lepak dgn kak sedare, aku masuk bilik ibu. saje masuk nak tengok2 acap hihi. kiss2 dia bagai :p ttbe budak comot ni dtg. macam ni dialog ktorg :-

yana - weh pyka, gamba kt langkawi kau dah save kt laptop kan semua ?
aku - aah dah! tapi yan, gamba dah hilang doh. aku tatau sape buat. mesti kau yg buatkan!!
yana - kau tayah nak tipu ah. kau terdelete gamba semua tu kan? aku dah baca blog kau lah 
aku kelua bilik. then aku terkejut ! macam nii haa


aku - ish kau ni yann ! #pukul yana
yana - haha padan muka kau !
aku - erghh ! kau diam ea? kau bgthu ibu abah siap ! bia aku bgthu nnti sendiri ><
yana - hahahahahahaha

lepas yana gelak aku terus g tengok tv balik. malas aku kacau dia g. nnti barua kelua -.- ergh ! chill pykaa. skrg aku tak boleh nak kacau dia org tak kasi lappy. nnti dia nangis bagai, dia akan bgthu ibu pasal gmba semua nii. ahhhhh ! taknokk ! aku nak bgthu sendiri ah. emm k chill chill ~ emm k lah guys, aku nk g edit blog my bestie. hikhikk ;) baru aku tau, dia copycat aku >< aku babap gak kau kang muniee ! haha jk :p dia nak tuka blogskin jugak lah. tp tak reti nak tuka haha. takpee, cikgu shafiqah datang membantu :P haha k ah bye, night korg :*



post lame | post baru