EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

ada org kata titew gelabah ;(
Thursday 26 January 2012 | 0 comments

antara aku dan dia hanyalah kenangan sahaja :') aku tak tahu mana salah silap antara ktorg. ni semua hanya sebab ada org ketiga time ktorg couple. dia kacau hubungan aku and menyebabkan si lelaki tinggalkan aku macam lampin bayi. betapa sedihnya aku, aku nangis berapa hari disebabkan lelaki yg langsung tidak menghargai perempuan. aku menyesal sangat kenal ngn dia. semua org sangka yg si lelaki baik, akan jaga aku dengan baik, and semua benda yg baik. tetapi disebaliknya. si lelaki itu kejam, tersangat2 kejam. and bila aku ceritakan balik pasal dia kepada kawan2 dan lain2, mereka berkata si lelaki itu tak pandai nk menghargai perempuan:D

oh heyy,  hampir terlupa hendak memberi salam. assalamualaikum :) haha, k mcm mana ayat aku kt atas ni? ngam tak? haha ;p well, si lelaki itu kata aku gelabah. saya sangat sedih, so upset you know? sobsob :'( ahhh, lupakan ! ;p tapi kannnnnnnnnnnnnnnnnnn, kalau aku cuba nk luahkan apa yg aku rasa tak boleh. sebab nobody understand me, not even myself :( er nk aku cakap mcm atas sekali tu tak ? hahaha ;p mesti korg tak faham kan ? lol

 


 

and entah lah, taktahu nk maafkan si lelaki tu ke tak. sebab kalau pergi mana2 dengan family, abah selalu bukak radio IKIM FM  haha, okay lah tu kan? dengar radio tu ada gak rasa macam nk bertaubat. tapi time nk taubat je, mesti lakukan benda yg dosa tu balik -.- er, then dengar radio tu, org tu kata, kite kena saling maafkan org. lagipun, Nabi Muhammad S.A.W seorang yg pemaaf. kankann? ;D hihi okay lah, sampai disini sahaja beta ingin sampaikan. beta sangat penat skrg, sebab tadi beta pergi library bersama Kak Nad, Kak Bella and someone ;) haha, takut beta mention nama dia :X okay, thats all. assalamualaikum kalau ada cerita hot lagi, I akan bgthu You all okay ? ;p haha kbyee :*

post lame | post baru