EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

bosan bosan :(
Friday 20 January 2012 | 0 comments

gamba dia atas adalah sekadar hiasan saje ;) ahaha, kot ada yg faham pe dia tulis bagus ah ^^ k good morning guyss ! :D eh takk, afternoon doh xD haha, watcha doing? cuti satu minggu ni korg pergi mana je? aku, esok pergi Kuantan, hewheww :3 saje pergi sana pergi rumah cousin dekat sana. atleast takde lah terperap je kt rumah oh -- kankann ? oyeah :*

and sekarang musim hujan, taktahu lah dekat sana nnti dpt berjalan or duduk rumah je --' hope sangat tak hujan ah. penat ni dr seremban g kuantan ;p cehh hoho. kt kuantan 3 hari je ;( tak dapat lama2. sebab abah kerja cuti2 nii --' apalah kan ? haish :/ takpe ah, abah tu mmg suka duduk kt office -.- haha

well, hari sabtu yg membuatkan aku malas nk mandi, makan, pack baju semua. err, just duduk atas katil and tengok tv jelah ;D lagi2 abah and ibu pergi kenduri kahwin kawan dorg. so, mmg aku dengan anjing dalam rumah tu takan ikut ^^ haha, kalau ikut kena jaga acap semua. ohhh, no no no no ! :X

 

emm, apa lagi nk cakap ni ?? haaa, aku rindu budak tu ! sape? alaa, budak tu ahh. sape?! budak tu ahh !! HAHAHA, aku rindu dia, rindu serindu rindunya ... hehe ^^ well, i miss the moment when i'm with him ;( too many memories with him when we were together. tak boleh nk lupakan semua tu, terlalu banyak doh ! haha kalau aku nk ceritakan semuanya, tak boleh jugak. nanti ada org kata aku itu ini --'

well, aku mmg banyak musuh. oh tak, means ramai yg tak puas hati dengan aku (Y) aku pun taktahu asal lah ramai sangat yg selalu tak puas hati dengan aku. haha, nk kata aku comel? err, tak pun! hahahahaha perasan dohhhhh ;p er okay lahh, malas nk type panjang2 lagi. hehe so kbyeeee !! :*



post lame | post baru