EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

haiii :D
Sunday 15 January 2012 | 0 comments

hey guys :D haha rindu aku takkk ? ;p k dah berzaman aku tak update blog kan? harharr. yela, budak PMR mmg cmni. cehh, over sangat aku nii. senior2 aku dulu takde mcm aku over sangat smpai nk private blog, deactive fb bagai -.- takpe ahh. aku punya azam tahun ni taknak on FB xD bhahaha. so, korg sihat takkkkk? mesti sihat kan ? :') k good ;D ni aku on balik blog ni pun sebab ada org ni duduk mintak kt org suruh copy link aku kt fb -.- padahal aku dh lama deactive fb. 

aku update ni sebenarnya nk luahkan something selepas aku tahu semuanya ;( so shad bila aku dapat tahu pasal nii. emm, sobsobb. walaupun benda ni cerita lama. haish ;'/ time aku baca semua tu cuma Allah je tahu doh ! k chill ~ tapi kannnnnnnnn -_____- entah lahh. hahaha kkk. ingt nk cerita kt AIDA jo. tapi dia skrg dh tak boleh keluar dah -.-'

esok dh sekolah balik -.- lagi 6 homework aku tak siap lagii. heh, tu lah padah ea asyik tangguhkan kerja je. tak berubah2 perangai aku ni --' ni aku guna lappy ni pun sekejap sbb nk main game masak2 dengan aisya kt internet, haha ^^ k ah, chaw dulu. boii :D

post lame | post baru