EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

hehe ^^
Thursday 26 January 2012 | 0 comments
omey je dorg ;)

haii, assalamualaikum ;) hehe, percaya tak aku still simpan gambar ex aku ? time tu aku form1, sekarang aku form3 :D percayalahhhh ♥ ;) haha ;p betul doh. aku tak tipu ;( dulu aku syg sangat kt dia. tp sebab aku bodoh sangat, aku tinggalkan dia sebab aku pergi kt org yg aku suka -.- haha. k tkpe, cerita dulu ^^ eh kepada ssape yg tak percaya tengok niii !!! ;p


haaa, skrg percaya takkk ? ;p hehe, dia handsome. aku couple dengan dia lamaa :D dia setia dengan aku, sebelum dia couple dengan aku, dia kata budak perempuan yg dia couple semua sbagai scandal je. aku je awek dia betol2 ;p haha. tapi aku tak setia dengan dia ;( aku couple lagi sorg time tu. jahat kan aku ? aku tahu tuuu ;p hikhikk

k ni nk cerita, td IM adik dia kt fb. suruh kimslm kt amin. eh sebelum tu, nama dia Naim Amin. mmbe dia pnggil dia Naim. aku pnggil dia Amin -.- haha, nama comel gitu ;p puiii ! hoho, then si naim tanya adik dia, sape kmslm, aku suruh tengok gmba abg aku betul2, then baru ingt aku ex dia. tp tak cakap ah kt adik dia

dia kata, goodluck PMR ;) haha thanks yo naim :D dia kata dia dpt 5A time PMR -.- yekeeee? okay lah, aku percaya hahaha ^^ eh, okay ahh, rasa macam malas pulak nk type. haha, sebab tengah layan skype dengan mmbe ;) hikhik. kboii :*





post lame | post baru