EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

homework -.-
Sunday 15 January 2012 | 0 comments

assalamualaikum :) ni dh sembahyang belum ? ;p haha bajet baik je aku -.- aku skrg ni pun belum sembahyang lagi, hehe. terserlah kemalasan aku kan? ^^ tengokk ! aku seorang yg jujur, haha. mengaku tak sembahyang -.- haha k takpe, lepas ni aku sembahyang ah. emm, korg nampak gambar kt atas ni? reti eja ke tidok ? HOMEWORK -.- err, hate homework. and dalam satu hari tu, cikgu bagi 4 homework -.- kalau hantar minggu depan takpe lah. ni hantar esok -.- fikir budak2 sekolah robot ke apa haaaaaa ? -_____- well, ibu tahu aku ni pemalas org nyaaa ;p haha 


WHY AM I SO LAZY ? -.- bila difikir2kan, aku taktahu kenapa aku malas. haha --' maybe setan menghasut kot. yaa, mmg ni semua kerja setan. astaghfirullahalazim -.- tahun ni ingat taknak malas2 lagi macam form 1 and form 2. sebab markah exam semua teruk2 doh. sebab couple punya pasal. FACT okay ? ! --' so now, aku tak couple, tak guna phone, no BOYFRIEND semua. #bajet woo o.0

haha who cares ? aku nk happykan ibu abah and nak dapatkan straight A. so kenalah buang sikap MALAS tu :D and semua cikgu2 yg duduk dengan meja ibu semua suruh aku happykan ibu. dorg kata, dorg kata kesian ibu abah ;( yela, aku pun kesian jugak kt ibu abah. abg aku sorg tu tak pernah nak happykan dorg langsung, pandai kecewakan je :'/ nangis nii, sobsob :'/

so skrg aku nk tutup laptop, gosok tudung, buat homework. errr, kbyee ! #ibu dah bising !! fikir aku suka lahhhhhhh ? !! macam aku sorg kat rumah ni -.- chawwwwwww !!!


post lame | post baru