EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

macam babi !!!!!!!!
Friday 20 January 2012 | 0 comments

oh hey :/ aku nga nangis ni, hmm :'/ aku fedup gila doh duduk rumah. macam sial doh !! --' abg aku macam babi ! minum air org sampai habis -.- aku tahu, cuma air je kot kan? tp, adoyy. korg takan fahamnye ah. tapi apa perasan korg if korg simpan makanan/minuman, then secara senyap2 ada org minum. time kite nk makan/minum benda tu, kite nampak makanan/minuman tu tinggal sikit? mesti marah kan? haa, macam tu lah aku ><

tapi benda ni dah selalu sangat kena kt rumah ni sebab ada anjing bodoh yg bangang >< haaa, kan dah ! tadi air dlm botol tinggal setengah. then biarkan atas meja makan, pergi online kejap. keluar bilik je, air tu dah habis -.- macam sial je doh. kang kalau aku menjerit tak tentu pasal, ustaz kt sebelah rumah fikir aku gila ke apa -.-


time dia balik rumah, aku tanya dia. dia tak ngaku. argh, tu lagi macam sial ! aku tak tahu cane nk luahkan doh. aku macam nk bunuh anjing tu je --' seriously family aku dah fedup dengan dia. perangai langsung tak berubah macam anjing -.- kalau lah aku ada anak macam dia, dh lama aku sebat dia 50 kali. tanpa belas kasihan :D hehe

budak yang perangai cmto patut kena ajar, bukan biarkan je. kalau biarkan, lagi lah perangai dia macam SETAN ! kankan ? hehe ^^ and sorry post kali ini bahasa semua kurang sopan :'D hahaha, and tengok ah nnti, mmg malam ni dia kena sebat habis dengan abah. aku tahu nk buat apa dengan anjing tu, haha ^^ byee :*

post lame | post baru