EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

aku bosan dengan ceritamu ~
Wednesday 8 February 2012 | 0 comments

boyfriend? k aku teringin sangat nak ada boyfriend. sebab aku nk try lupakan ketot tu :D haha, lalala ~ kau cakap apa pasal aku? k tak kisah. kau yg dosa ;p trololo -.- hm hmm, nasib aku ngn kak nad sama je. sumpah sama :D haha malas nak cerita pasal problem kak nad. tapi mmg aku baca blog dia dulu, sedih gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. hmm, sabar k kak nad? walau apapun yg terjadi, kak bella ada untuk kite ;p haha #macamcibengayataku, hehe ^^

ajai, ajai, ajai -.- aku pun bosan dengar nama dia. haha serious :D tapi entah. why? why? why? aku tak boleh nak LUPAKAN si ketot comel tu -.- haha, comel k? bolehlah~ hahaxxx ;) aina apa tah, awek ajai. hoho, tak sangka dia couple dengan ajai kan? sorg kata couple, sorg kata fake. haha, macam aku dulu time clash dengan ajai.

macam keling :D hehe, jgn marah ^^ peace sikit kt aku haa (Y) hidup mesti selalu gembira, jgn dok menangis macam org bodoh je haha. untuk aku sendiri k? ada ssape terasa ke? maaf :D kepada tuttttttttttttttt* jangan jadi playboy tau? sbb aku tak pernah ajar kau jadi playboy ;p BHAHAHAHA !

sbb baru aku tahu yg kau, kalau dh couple if bosan kau clash then carik baru. awesome gila :D hehe, aku tersangat2 tak sangka. sbb dulu aku kenal kau, muka kau, muka kesian gila ;p haha. and tutttt* lagi handsome dari kau :D aku pilih kau sbb tuttttt* handsome sangat. and bagi peluang dekat kau untuk jaga aku dengan baik. but, tak punnn :D haha #denganbangganyaAku ^^

ooopsss! kot tutttttt* baca blog aku, jangan pandang lain macam kt aku. nnti aku nangis, sedih doh. sbb aku suka tengok kau happy :D but aku akan sedih bila kau tukar2 girlfriend. sebab dulu kau kata, lepas clash dengan aku, kau takan couple lagi. hahahahaha, CITO JO LOBEHH EA KAU --' kalau lah semua wanita dekat dunia tahu perangai kau sebenar, mesti semua taknak dekat kau (Y) hilang kemacoan kau :P 

and tolonggggggggg, kalau boleh aku nk jumpa kau, hehe ^^ aku nk berterus terang pasal benda yg tersangat2 lah important. cuma AidaNajwaComel je tahu, muahh sikit kt dahi bini wafiq ;p haha. dah aku penat. nk buek hw, then kemas buku. esok ada injection, wuuuuuuuuuuuuu, takuttttt :'D ramai kata sakit doh. well, aku keding sangat. haha, dahhhh. kboii :*

post lame | post baru