EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

apa masalah kau sisto ?
Friday 17 February 2012 | 0 comments

shafiqah budak baik ^^ haii assalamualaikum guys. so apa buat? sihat? hewhew :3 aku boring ni ha. sambil update blog, sambil texting ex aku ^^ aku on phone sbb esok kena pergi sekolah. so, ada lah nnti ada org nk contact2 aku pasal esok. hmm, tapi dah tak pakai 014212**** :( pakai num lain. sedih doh ! dalam num tu ada banyak num org and mcj2 aku simpan. macam cibei pulok -.-' k takpe, nnti aku carik sim tu. insyallah jumpa. aminnnnn:D

hmm, taknak cerita pasal ni semua. pasal ado sorg sisto ni. k aku sabar dengan dia -.- dia asal boleh hari2 nak carik pasal. and asal boleh nak carik kelemahan aku semua. and asal boleh kata aku itu ini. ya allah, sabar jelah kan~ cuma Allah je tahu apa yg aku rasa. hmmm :/ #LapAirMata ;p cehh hahaha bajet2 xD

k korg nak tahu sape tak? hmm, taknak bgthu sape dia. cuma nk bgthu apa yg dia pernah buat je. hmmm, #LapPeluhKtHidung ;p macam nii, aku syg dia. syg sgt2, dah anggap sebagai BESTIE dah tau? last2 dia buek aku macam ni. aku nak fuck dia, tapi cannot babe. dia banyak bantu aku :') hmm, jangan marah k? watlek dulu (Y)

kt sekolah, time BI aku dengan dia tak bawak dictionary. then time tu pulak ada spotcheck ada bawak dictionary pulak. time tu pulak, si L ni duduk tempat Soh sbb Soh tak datang. Soh pulak ada tinggalkan dictionary bawah meja. then time spotcheck tu, aku tengah guna dictionary. ttbe, si L rampas dictionary dari aku. last2, Pn. Yee suruh aku berdiri -.- macam cibei doh. then dari hari tu, aku tak borak, gurau2 dengan dia or rehat dengan dia.

hmmm, sory LailaKetul :/ kau buat aku kecik hati. kan aku dah kata kt kau, jangan buek aku jeles, sakit hati or whteve. aku akan merajuk dengan kau 2 BULAN. 2 BULAN tu Laila :/ hmmm, sorry k? btw, ILoveYou Laila :* ingat 12/1/12 ♥ hari yg penting buat kita k ? LoveYouLailaKetul ♥ muah setepek :* and the end :D haha, k dah ponek. sambung texting ^^ kboii assalamualaikum 


post lame | post baru