EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

:/
Wednesday 1 February 2012 | 0 comments
dia mintak simpati :/

hm, kan best kalau kak bella still sekolah puteri. boleh bgthu masalah aku kt dia, tapi skrg takde dah :/ hmm, skrg pun dia dh tak online. kalau tak, if aku rindu someon yg special aku akan luah kat dia. skrg tak :'/ hmm Ya Allah :'/ aku nangis bila baca chat2 ktorg yg dulu. sbab dulu ktorg mmg selalu gaduh sebab apa tah. tapi ada penyelesaian. tp skrg :'/ hmm, berakhir dah. dah lama berakhir

tapi aku tak dapat lupakan dia. asal boleh setiap masa, nama dia mesti TERKELUAR dari mulut aku -.- heh, i'm trying to forget him, but i can't. and kalau boleh skrg, aku malas nk gaduh bagai --' and kalau boleh jugak, nk berdamai dngan smua org :') hmmm, asal aku nngis? hmmm, dah lah pykaa. tayah nngis dah. takde guna kau nngis dah. hmmm.

arghhh! aku kena luah jugak kt kak bella!! kak bella, cepatlah balikkkkkkk. hmm :/

post lame | post baru