EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

:D
Thursday 16 February 2012 | 0 comments

hai assalamualaikum guys :D apa buat? aku baru je balik ha -.- hm, tadi ada 1M1S, tapi aku kena pergi english zone ada latihan tarian. so tadi kena marah dengan abg kerry. semua kena marah sbb buat dia takde mood. hm, taktahu sbb apa doh. dia kata, ktorg menari tak ikut mood. er, whteve. tadi mntk maaf kt dia, dah tu, menari betul2 ^^ so, last kena buat satu2. penat kaki, sampai nak berdiri, duduk pun susah der -.- haha

act, aku taknak cerita pasal ni. hmm, ssape yg friends dengan aku ada tengok status terbaru aku ni. aku baru je buat tadi hahaha. aku tulis status tu sbb hari ni, aku belajar pasal Saidatina Aisyah, isteri nabi. Korg tahu kan? So, ada lah sifat mulia ke sumbangan tah. lupa dah --' then ustazah kata lah blablabla. so, ada lah budak kelas aku dengan delta terasa -.- hoho, kesian luu ;p 


atas tu lah status aku buat tu. then adolah org IM, lancau bagai and whteve :) hee, aku tak kisah k apa korg nak cakap pasal aku. aku bukan bajet alim ke apa. sbb aku pernah buat gak kesalah yg besar2. so, aku tak perfect or semua org dlm dunia ni tak perfect :D and jangan lah nak IM or kutuk belakang aku macam2. sbb Allah tahu apa yg korg katakan, and apa yg korg fikirkan ^^ hehe #BajetUstazahDahAku :D wahwahhh hahaha ;p

sooooooo, ssape yg terasa tu watlek je k? jangan marah aku or aku main cakap je semua tu. tu semua ustazah aku kata k? taktahu lah betul ke tak kan. and then, ustazah kata, ppuan yg mcm status tu, takde maruah diri. k aku cakap je. aku pun terasa gak, #maluu :') hmmm

eh okay lahh, nak mandi then buat hw. haha, nk jadi budak rajin sikit tahun ni. then nak practice tarian lg -.- cikgu dah tegur tadi lol. kbye assalamualaikum ^^


post lame | post baru