EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

taktahu
Friday 10 February 2012 | 0 comments

Heii ^^ apa buat? boringnyaaa, penatnyaaaa. tadi pergi sekolah ada sekolah ganti. dekat sekolah ada gotong royong kelas lepas rehat. so, kelas aku boleh tahan lah dah cantik. lepas hias kelas, aku main ketuk2 meja guna pensil nip dengan beena ikut rentak band yg beena ajar tu. blablabla, balik dah :D haha ^^

hm hm, act taktahu nk tulis tittle pe benda -.- rasa macam banyak benda nk cakap. tapi bila nak type je, lupa semua2nyaa --' haha macam mana lah boleh jadi macam tu kan? k tadi on twitter, ada sorg abg kot ;p haha dia tweet pasal #WanitaNeraka. subhanallah, sumpah aku takut and ttbe aku nangis. yaa, aku tahu aku ada banyak dosa. tersangat2 lah banyak :/ hmm, 


hmm, dapat baca tak? kalau tak dapat ni twitter dia MrAsyrafZabani :D so ssape yg ada twitter, follow lah dia okay? hmm, dah hari ni aku asyik nak tengok tweet dia je. hmm, Nauzubillah. Sesungguhnya azab Neraka Allah itu amat pedih sekali. :/ dahh, aku takut. mai kita tukar topik #maaf

err, dah takde benda kot nak cakap. nak pergi makan oh :D then sambil tu, korg try lah dengar lagu bawah ni. awesome gila  nangis aku dengar lagu ni :') hehe seriously :D okayy, bye assalamualaikum 



post lame | post baru