EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

hmmmmmmm
Monday 6 February 2012 | 0 comments
sweet gila dorg :')

hai assalamualaikum :') sekarang pukul 3.30 pagi, and aku still belum tidur. why ? sebab tak boleh tidur and one more thing, aku teringatkan ajai --' k, benda tu tersangat2 lah aku benci. well, org yg rapat dengan aku selalu kata suruh aku lupakan dia forever and buang dia jauh2 dari life aku. but i can't, seriously i can't :'/ susah sangat nk lupakan. SUSAH k?! but, entah lahhhhh~

k aku tahu awek2 dia semua marah kt aku sebab still sebut2 nama boyfie dorg and still syg boyfie dorg. tapi aku nk buat apa? dah mmg aku tak boleh nak tak sayang dia and lupakan dia. kot aku bla dari negeri sembilan, and takan pernah jumpa ajai, tu takpe. ni tak -.- kt tusyen jumpa, merata2 tempat aku pergi mesti ada je kenangan ktorg bersama. well, ktorg dh break up almost 1 year but i still can't forget him. ya allah :'/


aku asal boleh hari2 teringat kau, and secara ttbe aku tertulis nama kau or nama gabungan nama kita, "PYKAJAI" dekat buku tusyen or buku mana2 je. k sampai skrg aku dapat tahu kau baru clash dengan someone. taktahu lah betul ke tak kan? and ttbe stalk fb ajai lak, dia dh buat relay dengan girl lain o.0 aku terperanjat gila, and aku tak sangka ajai skrg pandai tukar2 perempuan. ohman, k skrg ajai dh up :D haha, yaa maybe dia rasa dia dah ramai peminat. maybe -.- aku pun dapat rasa yg ramai yg suka dia skrg, hahax

and one thing ajai selalu sangat cakap dekat aku, 'ajai tak suka ieqa nangis sebab ajai' :/ k benda tu selalu ajai cakap time aku nangis sebab dia. and selalu aku call dia time aku nangis. haha rasa macam aku ni batak kt dia sangat --' LOL. but seriously, sampai skrg aku rasa aku batak sangat kt ajai HAHAHAHAHA lawak doh. aku tak tahu pe benda yg special dekat ajai yg aku suka -____- tapi yg paling aku suka kt dia, muka dia yg comel tu. hahahahaha !!

comel kee? bagi aku comel lah. selalu cair tengok muka dia. haha ;p whteve, malas cerita pasal ni lagi. sebab one day aku nngis ni -.- haha tak ke penat aku skrg nii. mata pun dah macam panda. kot tak percaya tanya syaz, kan? ;'D k, kak bella, nia, ekin, miera and ssape je yg telah advice aku untuk lupakan ajai, thanks :* i'll tryyyyyyyyyyyy :( sobsobbb #lapairmata ;p k nk tidur dah. dengan selsema yg selalu cari pasal dengan aku -.- haha sabar separuh dari iman :) night/morning assalamualaikum :*


post lame | post baru