EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

love my bestie :D
Tuesday 14 February 2012 | 0 comments

aku kt sekolah syg biela, mune, tini, beena and laila. yg lain tu syg lah jugak. tapi yg paling aku syg biela, mune dengan tini lah. sebab dirg tahu semua benda yg aku simpan. so, cuma dorg lah aku anggap sebagai bff. amin :) dorg mmg pandai jaga mulut, tak sama macam org lain. semua mulut macam selipar jepun dekat jamban tu haha. 

apa yg aku nk luahkan kt someone or whteve lah, aku mesti bgthu dorg. sebab dorg akan sentiasa tolong aku and bagi nasihat kat aku. kkdang tu dorg senyap je, maybe sebab dorg takde idea nk tolong aku. well, soal cinta, family semua ni soal peribadi kan? hmmm, k sedih tak? haha, lalalala ~ ^^

well, pasal ajai pun dorg tahu. tersangat2 tahu k ? -.- haha, dari awal aku couple dengan ajai smpai skrg. semua cerita dorg tahu. haha, mmg dorg ni pandai baca otak aku lahhh. and ada something yg blablabla ~ err, dah malas dah nak type bagai ni. ahaha, tapi watak biela ngn mune. dorg pendek dr aku ^^ haha kena terima kenyataan lah kan pendek ;p haha. tini pulak tinggi nak mampos o.0 haha

mune, biela pelik dengan aku macam mana aku boleh tinggi dr dorg, padahal last year aku lah paling rendah :D hahaha well pyka. sape tak kenal kan? trololo, okay lah. ibu dah nk guna laptop. kbye, night

post lame | post baru