EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

sumpah nak nangis tadi :/
Thursday 23 February 2012 | 0 comments

gamba di atas menunjukkan aku tengah penat and rasa macam nak.... erghh ! pengsan ! seriously penat gilaa. hari2 balik lambat -.- balik sekolah, ada kelas tambahan. then terus pergi latihan tarian, then balik rumah. rest sekejap, mandi2, solat then terus pergi tusyen. balik tusyen pukul 10, dengan kepenatan satu hari busy, terus tidur. hw? aku tak buat. ya allah, tahun ni the worst year. nk study, takde masa. ohmy! k chill ~

aku taknak cerita pasal ni. nak cerita pasal tarian tadi. hmmmm :/ nangis jap k? sobsob :'/ tadi dtg2 je english zon, terus lari. sbb yg lain buat salah, aku gk kena. then, buat tarian renek. hmm, cikgu kata aku tak TERSERLAH langsung -.- ya allah, aku dah buat yg terbaik, tapi takan takde yg menyerlah lagi kot? seriously, time cikgu sebut2 aku, aku nak nangis. cuma aku senyum je~ 

then dia kata, aku lazy woman. oh shit ! hahaha aku sedar siapa diriku ini. semua tak perfect (Y) tapiii, hm still tak puas hati. aku nk menghadap cikgu pun macam asdfghjkl k? err, then next week, ada peraturan baru. sebelum 30 minit time balik, kena menari sorg2. wuuuuuuu, what the HELL? hahahahahahahahahah !!! aku taknakkkkkkkkkkkkk ! aku kan lazy ? aku taknakkkkk !!!!! >< RASA MACAM NAK KELUAR TARIAN JEEE ! muktamad k cikgu ? errr ~


PMR is more important then tarian. tp, aku anggap macam tarian ni more important. sbb, aku menari untuk pesta muzik. so, kalau menang nnti, nama sekolah puteri naik. then kenalah, naikkan nama smkputeri yg cluster sangat ni. err, cluster lah sangat kan? haha ;p hmmm, tahhh ! haa, comel kan budak comel kt atas tu? hikhikk, adik angkat aku tu ;p hahaha >< aloloo, omeynyaaaa *.*

ehh, lepas tu kannnnnnnnnn, aku pun balik rumah dengan lemah gemalai. haahaha, ayat nk world je. nak bgthu something ni. nak tahu nngak ? hehexx. AKU RINDU KAK BELLA <3 :D hihi, bila dia nak balik nii. banyak gilos nak story kt dia. wuuuuuuu, rindu gila babeng kt dia. sangat2 k? hahaxx, okay lahh. penat dah nk type bagai nii. kboii :* lupchiuuuu

post lame | post baru