EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

tarian --'
Wednesday 8 February 2012 | 0 comments

tarian ? apa tu tarian? haha lol --' tahun ni aku kena banyak stayback untuk latihan tarian. ehem, sekasar aku, aku dapat masuk tarian k? haha, well kkdg tu lembut ah jugak. kkdang je -.- tadi sepatutnya pergi ceramah maulidur rasul, tapi budak2 tarian kena naik pergi bilik tayangan kena practice. tarian untuk bakat puteri ni susah gila, and dah lah laju. tadi banyak kali kena tegur dengan abg kerry -.- haha, sabor jelah ~

first step time nak masuk, aku tak reti haha. punyalah senang, tapi seriously aku tak reti --' banyak step aku tak faham and tak dapat pick up. last2, sebelum semua org balik, dia tunjuk aku. dia kata aku tak hafal -.- bukan tak hafal lah abg kerry. den hafal je, cuma kkdg tu keliru sikit okay? heh -.- esok ada stayback, dia nak tengok semua dh perfect :D umakai dia. haha, 

aku skrg ni pun dah lupa apa step haaaa -.- sat g aku g tulis step2 dia. k btw, tengah penat gila niiii. semput aku tadi, hahaha. eh okay lahhh, aku happy sbb jumpa dia tadi, hewhew :'> kbyeee :*

post lame | post baru