EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

ajai :'>
Monday 26 March 2012 | 0 comments
oh hye guys, sorry harini takde gmba or whteve yg selalu aku letak. hmm, aku nga nngis. taktahu nangis gila2 ke apa. tapiii, tadi kt tusyen time naik kelas je, isteri encik kamal bgthu yg ajai accident. dia cerita semuanyaa. act, mula2 aku tak percaya. aku kata 'alhamdulillah" bagai. and doakan yg tak elok2. last, masuk kelas aku fikir2kan balik. mungkin betul :/ dari situ, aku start nak nngis. si ain pulak, sebut nama ajai kuat2. aina pandang2, aku suruh ain diam. last2, tadi aku asyik fikir pasal ajai.

ya allah, serious ke ni? okay, get well soon jai :'> walaupun kite dah takde pape, ieqa akan selalu doakan ajai. and eyida amoi, aku dah baca blog kau :') thanks, suruh budak2 ni bgthu aku. btw, kot kau stalk blog aku balik, ajai kt mana skrg? ingt kan nk jugak melawat dia. heee :') sorry menggedik 

kk isteri encik kamal semua tahu aku ex dia. dorg suruh aku melawat ajai. yaaa, fyqa pun sama. kk, honestly mmg aku nk sangat melawat diaa. sbb petang tadi aku nmpk dia naik motor dengan along okay je. last2, dpt tahu dia mcm ni? ya allah, kesiannya ajaii :'/ k hope korg bgthu ah ajai kt mana. nk jugak melawat dia :') hmmm, ajai ajai, get well soon, imy :') 

post lame | post baru