EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

boring
Saturday 17 March 2012 | 0 comments

OMG, sweetnya gamba kt atas nii >< k jeles jeles :/ hye guys ! k macam biasa, aku boring ~ haha update blog je boring. tak macam dulu2, kalau tak boring pun update jugak. DULUUUU ~~ :'D heh, hari ni last cuti ye kawan2. homework dh siap belum? kasut dah kapur belum? beg dah kemas belum? baju dah gosok belum? hahaha

aku semua belum -.- kasut aku basuh je, tak perlu kapur bagai. homework? satu pun belum usik :D haha, sat g ahh. kena buat karangan bagai, tu pasal malas. yg lain, soalan objektif, tiru je mmbe punya :) ehh, semalam punya semalam punya semalam malam aku cek paper sejarah aku. Ya Allah, banyaknya salah :'/ serious rasa macam nk exam balik je

menyesal gila tak baca buku betul2. heh, hampeh hampeh ! takpe, nnti exam bulan mei, aku buat betul2. Ya Allah :/ hm hm, korangg, ibu dh bising suruh mandi, so kena undurkan dili dulu. hahah kbyeeeee. have a nice day, assalamualaikum :)


*gambar penutup yang comel. lalala ~ ZizanComel 


post lame | post baru