EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

exam woii -.-
Friday 2 March 2012 | 0 comments

hai assalamualaikum guys ^^ btw, rindu aku tak ? hewhew, sorry ah dah lama aku tak update blog. bukan takde masa nak update, kalau aku update je mesti ada point2 org nk gaduh. idk masalah org tu ^^ hahah watlek ah. cool ~ cuba chill je, tak payah nk panas baran ea ea ? :* ehh, korg dah exam ? hmm, untung ah sape dah exam. aku minggu depan exam, ni pun belum study poikk! busy stayback untuk tarian je. tapi aku tak menari pun -.- haha

buang masa aku je stayback doh -.- kankann ? hoho, so wish me luck ;) TQ !! and kepada junior2 sekalian, jgn kurang ajar dengan senior korg ea? kalau korg kuang ajar dengan senior korg, sama jugak korg kuang ajar dengan mak bapak korg (Y) so, jaga percakapan kau ea. eh kau ahhhh ! bukan org lain ^^ watlek watfuck je haaaaa ;D eh, okay ah, nk layan nada cintaaaa :3 kboi :* 

post lame | post baru