EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

happy :))
Thursday 22 March 2012 | 0 comments

hai guys, assalamualaikum :D ehem ehem, sebelum aku start ni gamba atas ni sweet kan? drpd kecik sampai lah ke tua ♥ k jeles jeles :/ hope nnti aku ngn pasangan, macam ni jugakk ;p hahaha amin amin ♥ korg buat apa? anddd, dah dapat kertas exam belum? hikhikk ;p aku dah dapat ! kecuali sejarah je. sebab Puan Liau tak masuk kelas langsung -.- heh, tak sabar2 nak tahu 

markah aku semua lulus, takde gagal :D alhamdulillah ♥ tapi bagi Mac test ni, takde A langsung ah. hmm takpe, atleast aku dah try :') kebanyakan dapat B dengan C. satu je dapat D, iaitu KH -.- hahaha malu gila bila dapat KH D. yelah, ibu ajar KH, tapi anak tak score A KH. mesti lah malu kann ? hoho

tapi yang paling aku happy, banyak yg meningkat daripada last exam haritu. science naik, agama naik, math naik. banyak lahh ^^ hee, alhamdulillah ♥ hahaha, so korg macam mana pulak? hope lagi better drpd aku lah. aku tak sepandai korg :D hihi, okay ah. nak sambung tweet2, kboii ;) hahax


post lame | post baru