EntriesAboutLinkiesCredits


The Owner


Nur Shafiqah Nor Halim:D
facebook 
My Twin :)


Nur Shafiqah
Ex je


Muhammad Azraie Azizan

no tittle
Saturday 17 March 2012 | 0 comments

Hai assalamualaikum guys :) and selamat petang ^^ ehemm, sebelum tu aku nak cakap aku rindu FyqaaaHotttt ♥ fyqaa syg, sorry semalam tak on twitter. mak aku tak kasi onl semalam :( kesian kan aku. sobsobb, ingt harini nak bergosip dengan kau lagi. kau dah takde :( boringg doh kau takdeee. heh -.- 

hmm, k harini boring, taktahu nk buat apa. bangun tidur, terdengar org cakap2 kt depan, aku g tinjau, ada pakcik makcik tengah borak ngn abah. maybe cerita pasal pengalaman dorg pergi Haji or whteve. maklumlahh, minggu depan punya minggu depan abah nak g umrah ♥ nak ikutttt :( tapii tak boleh. kena sekolahh dohhhhh! teringin nak pergi sana, teringin sangat2 


kk, act tatau nak tulis tittle apa bagi post ni :(  ehh, nom 7 dlm gamba tu rambut baru aku. omey kannn ? hikhikk ;) aku rimas rambut depan aku pnjg. so, potong ahh. then, muka aku nmpk bulat rambut depan pendek. alolo, omey je aku tengok ;p harharr ;) and lalalala ~ dah taktahu nk ckp apa dah -.- okay ahhh, nk ikut ibu abah pergi Hospital KPJ. melawat ayah usop. kbyeeeeeeeeee ;) hahaxxxx

post lame | post baru